Živý chat: Prozákaznický přístup zajistí spokojené klienty

09.12.2022

Živý chat je na webových stránkách často využíván. Nemusí přitom jít o komunikaci přímo s operátorem. Využít můžete i chatbota - ten dokáže odpovědět na dotazy klientů. A to kdykoli, i mimo pracovní dobu, či v případě, že je operátor zaneprázdněný.

Živý chat

Mnoho webů používá živý chat - nabízí tak zákazníkům snadno dostupné odpovědi na jejich dotazy. Někdy však na odpověď mohou dlouhou čekat. S využitím chatbota můžete předejít prodlevám a vyhovět zákazníkům v podstatě ihned. Robot se totiž postará o zodpovězení dotazů, může vysvětlit nabídku služeb, či pomoci zákazníkům vybrat ideální produkt a vyřídit jejich objednávku. To vše přitom bez práce operátora. Ušetříte tak čas, energii i peníze.

Chat bot

Chat bot si dokáže poradit s většinou běžných dotazů. Nabízí rychlé odpovědi, aniž by zákazníci museli čekat. Komunikuje přitom 24/7 a jediný robot dokáže obsloužit všechny klienty. Kromě toho jde o bohatý marketingový nástroj. Může totiž sloužit jako rádce produktů, využití najde i v prodejních argumentech, proč by se klient měl rozhodnout pro vaši firmu. Chatbot je efektivním pomocníkem, díky kterému zvládnete oslovit více zákazníků - rychle, snadno a efektivně.

Jak nastavit chatbota

Aby mohl robot správně fungovat, je třeba vědět, jak nastavit chatbota. S tím si však nemusíte dělat těžkou hlavu. Pokud se pro chatbota rozhodnete, vše pro vás zajistí profesionálové. Základem je analýza vašeho podnikání, na jejímž základě je navrhnuto vhodné řešení. Odborníci připraví konverzační schéma, které vyhoví potřebám vašeho webu. Ať už jde o zodpovídání nejčastějších dotazů, či pomoc při řešení objednávek.

Živý chat s operátorem je významnou součástí webu. Chatbot přitom může nabídnout řadu výhod, proto se vyplatí ho implementovat.